Saturday 2 September 2017

Forex Handlare Daglig Rutin


Din Dagliga Rutin För Marknadsanalys Checklista. Artikel Sammanfattning Först kan handlare känna sig övervinnad av mängden data som visas på ekonomisk kalender i förhållande till valutaparet de handlar om. Det finns några viktiga händelser som du måste vara på utkik efter I förhållande till ditt valutapar som ser ut att handla eller redan handlar för att se om det är dags att avsluta handeln eller hålla sig i förhållande till din handel eller potentiella handel. Här är en checklista du kan använda för att se till att du fångar lejonens andel Av nyheter i förhållande till din trading. Spelare stora och små kommer in på Forex marknaden varje dag Små handlare har fördelen av att inte svara på kunder eller investerare men ofta har nackdelen med att täcka mycket information på kort tid. Vissa enskilda handlare , Eftersom de är överväldigade av mängden data, bestämmer sig för att fokusera enbart på Forex Price Åtgärdsregister här för GRATIS online kurs på Pris Åtgärd eftersom de hoppas minimera mängden analys Behövs för att handla men det är ofta användbart att veta nyheterna. Stora handlare eller institutioner har en stor personal till hands för att upprätthålla sin handelsverksamhet. Institutioner med handelsdiskar har ekonomer till hands samt tekniska analytiker, handlare och riskhanterare för att försöka Hålla alla som utför högsta effektivitet Lyckligtvis för dig är de flesta stora datapunkterna lättillgängliga och med en enkel rutin kan du ringa ner din dagliga analys för att du förstår hur mycket du ser på marknaden och vad som är potentiellt på Horisonten. Vad utvecklade natten innan. Om du handlar någon av Asien och Stillahavsområdet som JPY, AUD eller NZD är det viktigt att veta vad som hände när du sov i USA Om du handlar från den delen av Världen skulle det vara till hjälp att veta vad som hände i USA om det är jobbnummer, KPI eller en centralbank som talar om ränte - eller stimulanspolitik. Det enklaste sättet att se vad som hände är genom ekonomin Omic kalender eller läsa DailyFX Daily Market Briefs som bryter ner de tre trading sessioner av dagen. Learn Forex DailyMarket Briefs kan uppdatera dig på större över natten utveckling. Vad andra marknader är Moving. As världsmarknaden s blir mer och mer sammanflätade du behöver För att förstå vad som rör sig och varför Så att du inte tror att svansen vaggar hunden är det bra att förstå att när andra marknader rör sig starkt finns det ofta ett underliggande drag i valutamarknaden. Det beror på att alla marknader är prissatta i Valuta och om människor vill flytta sig snabbt, så säljs valutan ofta för att flytta pengar utomlands. Läs Forex Nikkei 225-flytten byggdes på grundval av JPY-svaghet. Skapas med hjälp av FXCM s Marketscope 2 0-diagram. Flera tidsramar eller stödresistensnivåer. Även om denna typ av analys kan göras mindre ofta är det inte mindre viktigt. En gång i veckan eller om det finns ett betydande dagligt drag är det viktigt att Kontrollera stöd och motståndsnivåer på marknader eller trendlinjer som marknaden har följt i uppfyllandet av den nuvarande trenden En gång i taget kommer en större tidsram att visa ett annat mönster än en mindre tidsram och du kan välja vilken du vill byta Baserat på din riskprofil. Läs Forex Multiple Time Frame Chart Analysis kan hjälpa dig att se kommande nivåer. Skapat med hjälp av FXCM s Marketscope 2 0-diagram. Denna typ av analys kan också hjälpa dig att ställa vinstmål eller sluta utgångar på din handel. Om du vill veta vad din vinst eller förlust skulle vara på handeln, om en av dina utträden träffas, Du kan använda vår kostnadsfria riskhanterings kalkylator på. Vilka viktiga händelser kommer fram. Det här är en viktig fråga som varje näringsidkare med öppna positioner ska kunna svara. Besvara denna fråga i fredags kunde ha hjälpt dig att undvika 170 pip gapet över Helgen på Cypern-nyheterna De två verktyg som du kan använda angående denna fråga är DailyFX Economic Calendar med filteret satt till högt eller vår DFX News Plug in från App Store som visar nyheterna på diagrammen. Läs mer om Forex Economic Calendar För veckan 3 17 13.Courtesy of Calendar. Learn Forex Följ Gap från EU-ledare på Cypern Räddningsaktion. Skapat med hjälp av FXCM s Marketscope 2 0-diagram. Om du håller dig uppdaterad med kommande nyheter kan du begränsa antalet chocker på ditt konto från ett geopolitiskt tillkännagivande som kan skaka upp valutamarknaden. Kombinera kommande stora nyhetsmeddelanden med flera tidsramskartmönster kan också hjälpa Du ser när ett valutapar kan vara moget för en försäljning eller redo att fortsätta trenden. Alla dessa saker är ovärderliga för en näringsidkare s verktygslåda. Utvecklingen av rutinen och organisationen för att ligga på stora marknadshändelser kommer att ta ett tag Men Gör inget misstag Det är värt det för dig att veta vad som händer i ljuset av vad som hände under helgen med EURUSD Lucky för dig, har gjort det hårda arbetet med att samla in data så att allt du behöver fokusera på är att förstå Och tillämpa nyheterna .--- Skriven av Tyler Yell, Trading Instructor. För att kontakta Tyler, email. To läggas till Tylers e-postdistributionslista, vänligen klicka här. Använd vilka indikatorer som matchar dina färdigheter. Ta vår Fo Rex Trader IQ Course för att ta emot en anpassad inlärningsväg för hur man handlar FX. DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. Den dagliga rutinen för en Swing Trader. Swing-handel kombinerar grundläggande och teknisk analys för att För att fånga kraftfulla prisrörelser samtidigt som du undviker ledigtider Fördelarna med denna typ av handel är en effektivare användning av kapital och högre avkastning och nackdelarna är högre provisioner och mer volatilitet. Swing trading kan vara svårt för den genomsnittliga detaljhandlaren. De professionella handlarena har Mer erfarenhet, hävstångseffekt och lägre provisioner, men de är begränsade av de instrument som de får handla, den risk de kan ta på sig och deras stora mängder kapital. Stora institutioner handlar i storlekar för stora för att flytta in och ut ur lager Snabbt kunniga detaljhandlare kan dra nytta av dessa saker för att vinst konsekvent på marknaden i detta a Rticle, vi lägger fram vad en bra daglig rutin och strategi ser ut, och visar hur du kan vara lika framgångsrik i din handelsverksamhet. Marknaden Detaljhandeln kommer ofta att börja dagen 6:00 EST, långt innan Öppningsblocket Tid före öppningen är avgörande för att få en övergripande känsla för dagens marknad, hitta potentiella affärer, skapa en daglig tittarlista och slutligen kolla upp befintliga positioner. Marknadsöversikt Dagens första uppgift är att Ta reda på de senaste nyheterna och utvecklingen på marknaderna Det snabbaste sättet att göra detta är via kabel-tv-kanalen CNBC eller välrenommerade webbplatser som Market Watch. Tradern behöver hålla ett öga på tre saker i synnerhet. Överallt marknadsspecifika bullish bearish, Viktiga ekonomiska rapporter, inflation, valuta, utländska handelsseminarier etc. Sector sentiment heta sektorer, växande sektorer, etc. Current innehav nyheter, intäkter, SEC arkiv, etc. Find Potential Trades Nästa kommer näringsidkaren att skanna För potentiella affärer för dagen Vanligtvis kommer swinghandlare att gå in i en position med en grundläggande katalysator och hantera eller avsluta positionen med hjälp av teknisk analys Det finns två bra sätt att hitta grundläggande katalysatorer. Speciella möjligheter Dessa är bäst att hitta via SEC-arkiv och I vissa fall huvudnyheter Sådana möjligheter kan innefatta inledande offentliga erbjudande IPO, konkurser, insider köper buyouts övertagande, sammanslagningar omstruktureringar, förvärv och andra liknande händelser Vanligtvis upptäcks dessa genom att övervaka vissa SEC-arkiveringar, som S-4 och 13D This Kan enkelt göras med hjälp av webbplatser som kommer att skicka meddelanden så snart en sådan ansökan görs. Dessa typer av möjligheter bär ofta en stor risk, men de ger många belöningar till dem som noga undersöker varje möjlighet. Dessa typer Av spelar involverar swing trader köper när de flesta säljer och säljer när alla andra köper, i ett försök att blekna överreaktioner på nyheter Och händelser. Sektorspel Dessa är bäst att hitta genom att analysera nyheterna eller konsultera välrenommerade finansiell informationstjänst för att ta reda på vilka sektorer som fungerar bra. Du kan till exempel säga att energisektorn är hett helt enkelt genom att kolla en populär fond för fondbörsen som IYE eller skanning av nyheterna för energisektorn Traders som söker högre risk och högre avkastning kan välja att söka efter mer dunkla sektorer som kol eller titan. Dessa är ofta mycket svårare att analysera, men de kan ge mycket högre avkastning. Dessa typer Av spelar involverar swing trader köper till trender på lämpliga tider och rider trenderna tills det finns tecken på omkastning eller retracement. Chart pauser är en tredje typ av möjlighet att svänga handlare De är vanligtvis tungt handlade aktier som är nära ett nyckelstöd eller Motståndsnivå Swing-handlare kommer att leta efter flera olika typer av mönster som är utformade för att förutsäga breakouts eller breakdowns, såsom trianglar, kanaler, W Olfe vågor Fibonacci nivåer, Gann nivåer och andra Observera att kartbrott är endast betydande om det finns tillräckligt med intresse för aktien. Dessa typer av spel involverar swing trader köper efter en breakout och säljer igen kort därefter vid nästa motståndsnivå. Make a Watch Lista Nästa steg är att skapa en lista över lager för dagen. Det här är helt enkelt bestånd som har en grundläggande katalysator och ett skott på att vara en bra handel. Vissa swinghandlare gillar att hålla en torkbräda bredvid sina handelsstationer med en Kategoriserad lista över möjligheter, inträdespriser, målpriser och slutförlustpriser. Kontrollera befintliga positioner Slutligen måste marknadsaktören kontrollera sina befintliga positioner först. Kontrollera först nyheterna för att se till att inget material Har hänt stocken över natten Detta kan göras genom att helt enkelt skriva aktiesymbolen i en nyhetstjänst, till exempel Google News Next, kontrollera om några arkiveringar har gjorts genom att söka SEC s EDG AR-databas Om det finns väsentlig information måste du analysera det och avgöra om det påverkar din nuvarande handelsplan. Du kan också behöva justera dina stopp - och vinstpoäng som resultat. Marktimmar Marknadstimmarna är en tid för Tittar på och handlar Många swinghandlare tittar på nivå II-citat som visar vilka som köper och säljer och hur mycket de handlar. De som kommer från världshandelshandeln kommer också ofta att kolla vilken marknadsmäklare som gör affärer det här kan cue handlare i Till vem som står bakom marknadsmäklare s trades och vara medveten om head-falska bud och frågar placeras bara för att förvirra detaljhandlare. Så snart som en livskraftig handel har hittats och gått in, börjar handlare leta efter en utresa Detta är typiskt Gjort med hjälp av teknisk analys Många swinghandlare gillar att använda Fibonacci-förlängningar enkla motståndsnivåer eller volymprocent. Idealiskt görs detta innan handeln ens har placerats men mycket kommer ofta att bero på dagens handel. Dessutom, Justeringar kan behöva göras senare beroende på framtida handel. Som en allmän regel bör du dock aldrig justera en position för att ta på sig större risker, t. ex. flytta ett nedskrivningsbehov, justera vinstnivåerna om handel fortsätter att se bra ut, Eller justera stoppförlustnivåer uppåt för att låsa in vinster. Du kommer ofta att upptäcka att handeln är mer en konst än en vetenskap, och det tenderar att bero på dagens tradingaktivitet. Handelshantering och spännande bör å andra sidan Alltid vara en exakt vetenskap. Efter-Hours Market Efterhandshandel används sällan som en tid för att placera affärer eftersom marknaden är illikvid och spridningen är ofta för mycket för att motivera Den viktigaste delen av efterhandshandel är prestationsutvärdering. Det är viktigt att noga registrera alla affärer och idéer för både skattemässiga ändamål och prestationsbedömning. Prestationsbedömning innebär att du tittar på all din handelsaktivitet och identifierar saker som behöver förbättras. Slutligen bör du granska yo Öppna positioner en sista gång, med särskild uppmärksamhet på eftertjänsteinställningar eller andra väsentliga händelser som kan påverka dina innehav. Bottom Line När man tittar på den dagliga rutinen hos den typiska svänghandlaren är det uppenbart att pre-market rutinen är Viktigast för framgångsrik handel Det här är den tid då affärsmöjligheter finns och dagen är planerad Marknadstimmar är helt enkelt en tid för att komma in och utträda positioner, inte utarbeta några nya planer och slutligen är efter timmar bara en gång för att granska handeln för Dag och utvärdera prestanda Att anta en daglig handelsrutin som den här kan hjälpa dig att förbättra din handel och i slutändan slå marknadens avkastning. Det tar bara några bra resurser och korrekt planering och förberedelse. En undersökning som gjorts av Förenta staternas presidium för arbetsstatistik för att hjälpa till att mäta Lediga platser Det samlar in uppgifter från arbetsgivare. Det högsta beloppet av pengar som Förenta staterna kan låna. Skuldtaket skapades under Second Liberty Bo Den räntesats som en förvaringsinstitut lånar ut medel som förvaras i Federal Reserve till en annan förvaringsinstitut.1 En statistisk åtgärd av spridningen av avkastning för ett visst värdepapper eller marknadsindex Volatilitet kan antingen mätas. En agerar den amerikanska kongressen Gått 1933 som Banking Act, som förbjöd kommersiella banker att delta i investeringen. Nonfarm lön hänvisar till något jobb utanför gårdar, privata hushåll och nonprofit sektorn. Den amerikanska presidiet för Labor. Daily rutin för Forex Futures Trader Johnathon Fox. In Dagens lektion kommer jag att gå igenom vad en vanlig dag i mitt handelsliv består av Två vanliga frågor som jag får bli frågade är vad min dagliga rutin består av och sitter jag på datorskärmen hela dagen för att ge er en Inblick i vad en typisk handelsdag verkligen ser ut och svara på dessa frågor och kommer att ge dig en löpning genom min rutin. Tid 0600. Rätt på den här tiden av året är det th E tidigast måste jag vakna för att göra New York nära till det dagliga ljuset. En stor del av min handel består av att handla de dagliga diagrammen och det handlar om att handla New York nära dagliga ljus. Slutdatumet för dessa till mig vid Ögonblicket är 0630.Jag bor i Australien och reser varje vecka mellan South Australia och Victoria som har en skillnad i tidszoner på en halvtimme. På grund av sommarbesparingar runt om i världen förändras de nära inställningarna i New York under hela året, så samtidigt För tillfället måste jag gå upp till slutet kl 0630 vid ett tillfälle på året kommer New York nära till så sent som 0900. Jag gillar att vara fulladdat innan jag går in på mitt kontor och går till mina diagram. Vissa människor bara Ge inte sin handel den respekt som den förtjänar De behandlar det är som om det är lite av ett skämt eller som om allt kommer bara att hända för dem och undrar då varför det inte kommer samman, försöker jag inte att lämna Något till chans jag ser till att jag är fullt awa Ke och alert innan du växlar några datorer on. Time 0630 am. Jag är redan på mina datorer och kontrollerar mina kartor senast 0615 måste jag åtminstone vara för att om jag upptäcker en inställning som jag vill spela på de dagliga diagrammen måste jag Kunna träna orderna och få dem redo att gå i tiden 0630 kommer runt marknaden stänger Så snart marknaden stänger kan jag sedan lägga in orderorderna Om marknaden, så kommer skott av jag få min orderingång placerade i Marknaden Om jag är sen till marknaden för att jag är slarvig eller lat, kommer jag att sakna denna handel och det är inte acceptabelt. Efter att jag har lagt några affärer finns det fortfarande mycket att göra Först måste jag stoppa order Och första mål på de affärer jag har placerat Sedan går jag igenom marknaden och tar anteckningar Jag håller dessa noteringar på min dator i en dagbok och de är som min egen löpande marknadskommentar. De typ av anteckningar som jag skriver ner är saker som. Pris flips. Price närmar sig viktiga dagliga veckovisa nivåer. Eventuella breakout trad Es. Price fast i varierande marknader och inte fånga sig i olika branscher. Priset flyttar från lådor till lådor. Varje söndag kväll innan marknaden öppnar går jag igenom alla mina kartor och jag markerar mina Döda zoner, prisväljpunkter och stödmotstånd Nivåer Jag har bara två stöd - och motståndsnivåer på vart och ett av mina diagram som förklaras i min handledning att länken kan hittas nedan Efter att ha markerat mina dödar och vändningar markerar jag också mina allmänna stöd och motståndsnivåer. I varje New York stängs det mesta av Dessa stöd och motståndsnivåer är fortfarande giltiga Jag behöver inte gå igenom varje diagram och byta varje nivå, jag behöver bara ompröva och se vilka nivåer priset har hållit och vilka nivåer som priset har brutit igenom. På New York nära går jag igenom varje Diagram och jag bedömer om priset har hållit en nivå eller om priset har gått igenom någon av mina nivåer. Om priset har flyttats genom en nivå, tar jag bort det och lägger upp en ny eller letar efter en ny död, flip eller stöd eller motståndsnivå . Om du inte är säker på hur du ska Markera prissändningar eller dödszoner läs här HÄR Du kan läsa hur du markerar stöd och motstånd korrekt HÄR. Tid 0900 am.0900 är dags för hushållsuppdrag som att se efter webbplatsen här på Forex School Online Det här är när jag normalt hoppar in Medlemmarna Forum och svara på medlemmar som normalt har frågor jag kommer också att svara på medlemmars e-postmeddelanden vid denna tidpunkt och jag gör också ett inlägg till avsnittet Prisåtgärdsuppsättningar vid denna tidpunkt också. Tid 1100. Det här är dags På morgonen när den asiatiska sessionen brølande Det här är när det är högst troligt att jag ska vara ute med lunch eller vara någonstans finns det gratis internet så jag kan ha en bit att äta och använda antingen min Ipad eller anteckningsbok Under den asiatiska sessionen är det Mycket sällsynt att jag kommer att titta på mina diagram och jag uppmanar starkt andra att göra samma sak När näringsidkare börjar titta på deras diagram kan de bara inte sluta. Den asiatiska sessionen är väldigt långsam och tråkig och för handeln gör jag på de högre tidsramarna är det inte Vad jag behöver. Jag st Ick till de bästa tiderna att handla och de optimala A-uppsättningarna som är super hög sannolikhet för att vara vinnande affärer Detta är inte den asiatiska sessionen och så föredrar jag att göra andra saker under den asiatiska sessionen och det här är min nolltid och det är sällsynt att Jag kommer att göra någon handel eller ens titta på mina diagram under den här tiden. Tiden 1500 pm. Det här är när jag väljer min son upp från skolan och nu är det min och hans tid Vi har inte för mycket tid tillsammans till denna punkt eftersom jag har Varit upp tidigt med diagrammen och handeln och han skulle ha varit upp och ut genom dörren till skolan Från 1515 till eftermiddag spenderar jag den här tiden med honom att äta middag och gå igenom nattrutinen och också ha roligt jag får då Han är redo för sängen och vid tiden 1815 kommer vi runt vi har haft middag och jag är redo att bläddra i diagrammen igen och se vad som händer med öppningen av den brittiska sessionen. Tid 1830 pm. Öppet för brittiska sessionen är När marknaden börjar värma upp och volatiliteten börjar s Gädda efter den asiatiska sessionens tystare period Storbritannien är de största valutahandlarena i världen och flyttar de största pengarna genom marknaderna varje dag och detta skapar den stora volatiliteten som jag behöver för att göra mina affärer. Den första 4 timmars ljuset Jag tittar på för prisåtgärdsuppsättningar stänger vid 1830 Den brittiska marknaden har handlat i 2 timmar när den här 4-timmars prisåtgärdsljuset stänger Jag går igenom mina diagram och tittar huvudsakligen på om priset har flyttat in i mina nyckelnivåer eller dödszoner Om Priset har flyttat in i dessa zoner det är då ska jag kolla på prisåtgärder setups. I kommer att kolla på pris åtgärder inställningar först på 4h tidsramen, 8h tidsramen och eventuellt på 12h och beroende på vilken nivå och inställning Mindre tidsramar som 1hr och 2hr charts. Time 2230 pm. Detta är den bästa tiden för prisaktionshandlare Det här är när Storbritanniens och USA-marknaderna överlappar varandra och de två största Forex-länderna är både öppna för handel och handel. T i grunden De stora killarna är vakna och Forex-marknaden rockar. Det här är den bästa tiden att handla eftersom de stora killarna driver sina pengar på marknaden vilket gör marknaden rör sig och marknaden flyttar är vad vi behöver för att tjäna pengar. Om Marknaden rör sig inte, då kan vi inte tjäna pengar.2230 är nästa 4-timmars ljus nära mig och det här är nästa gång jag kommer tillbaka till mina kartor för att se vad marknaden gör Detta är när jag först ska kontrollera Affärer jag är in och justera några stopp och eller mål Jag kommer att flytta några affärer för att bryta jämnt i enlighet med vad min plan säger att göra och sedan ställa om att jaga efter nya setups. I kommer sedan att springa igenom samma rutin som 1830 rutin att se För prisåtgärdsuppsättningar Jag kommer att flytta igenom mina kartor en efter en och leta efter om priset har flyttat till någon av mina nyckelnivåer av dödszoner Om priset har flyttats via en stöd - eller motståndsnivå kommer jag att anteckna den nivån med en ny Stöd eller motståndsnivå Om priset har flyttats till en Nyckelnivån eller en dödszon den är, då börjar jag jakten på en prisåtgärdsinstallation. Trafikrutinerna. Denna rutin är något jag har använt i många år, jag har byggt rutinen kring marknadernas tidpunkter och behoven Att handla runt de bästa tiderna som är brittiska och amerikanska marknader På grund av detta ser jag till att jag är uppdaterad och redo att handla när Storbritannien och USA är markerade och har min nolltid när marknaden har sin tid under Asien Session. Jag hade inte en rutin och jag försökte bara gå med flödet och det var snabbt att ta reda på att det här helt enkelt inte är hållbart. Att ha en viss rutin håller allt i kontroll och flyter som en väloljad Maskin Det tar mig nu bokstavligen 30 minuter till 1 timme varje dag för att utföra min handel på det mesta. Jag sitter inte vid en dator och stirrar på diagram över hela dagen och slösar bort mitt liv framför en datorskärm. Jag tycker att de flesta kom Till Forex av två huvudskäl och det var för pengarna Och livsstilen och jag tror att människor snabbt förlorar detta och faller i fällan att tänka att de måste sitta och stirra och kartlägga hela dagen och för att vara ärliga gör de det utan anledning. Att spendera mer tid framför diagrammen gör inte Då mer pengar. Jag hoppas verkligen att du har haft denna insikt i hur jag går om min handelsdag och hoppas att det kan inspirera dig i din handel. Jag hoppas också att det kan visa dig att du inte behöver sitta på din datorskärm hela dagen Att tjäna pengar handel Det finns helt enkelt inget behov av att sitta på din dator och stirrar på din skärm hela dagen. De bästa handlarna stalkar sina affärer och sedan tar de antingen avtryckaren eller de går, de sitter inte och stirrar hela dagen att få huvudvärk Om du vill lära dig mer om hur jag handlar och hur jag kan hjälpa dig att bli en bättre och mer självsäker och näringsidkare, kolla in min Forex trading kurs sida här. Daglig rutin för Forex Futures Trader Johnathon Fox var senast ändrad 10 mars 2016 av Johnathon Fox. Great readin G och rekommendera säkert, jag är baserad i England Storbritannien och som du sa i din rapport som nämnts ovan har jag tur att vara inblandad i de bästa handels timmarna, men jag är nybörjare och har redan spenderat mycket pengar på Olika system som egentligen har hjälpt mig mycket i ekonomiska fördelar Jag skulle vilja gå med i din klubb, varför, för att jag får en känsla som känner att jag kan lita på dig och priset Action System, måste jag också ha ett lag runt mig där jag Kan utbyta tankar, idéer mm Kan du hjälpa mig Vänliga hälsningar, Vincenzo. thanks för din kommentar och verkligen glad att du hittar värde och använder den i din handel med vårt innehåll. För att svara på din fråga för dig om du letar efter en Samhälle, då har vi ett forum av likasinnade prishandlare som alla handlar samma metod med samma regler, alla jaktar samma handelsuppsättningar och alla försöker hjälpa varandra med samma mål i åtanke. Om du har någon annan Frågor eller behöver något annat bara låt mig veta . Bara för att förtydliga jag förstår att du markerar dina relevanta SR-nivåer efter det att ett dagligt ljus slutat men menar du att du inte lägger handlar till det nya handelsstadiet i New York, vilket är när Storbritanniens och USA-sessionerna överlappar vad om Du ser en inställning under den brittiska sessionen du anger. Vi handlar under de brittiska amerikanska sessionerna. Vi tittar bara för att undvika handel under de tystare perioderna i den asiatiska sessionen. Till exempel skulle jag inte handla EURUSD 1 timmars diagram under den asiatiska Session när hela Europa de amerikanska marknaderna är stängda och det är parmarknaden jag håller på att öppna en intradaghandel in. Jag har anmält dig till din kurs och klicka på den här länken via medlemmarnas forum. Halvvägs ner på sidan är det fråga Mig att ange mina detaljer för att bli en VIP-medlem för att få tillgång till premium-innehåll om jag redan har anmält mig är det här innehållet tillgängligt i kursen cheers. awesome att höra från dig. Jag vet vad du pratar om och vi gör saker om detta och Massor av saker. Proben Lem är att som du kommer att se nu när du är medlem i medlemmarnas område går allt där inne under programvaran för en medlemsområde vilket betyder att allt går smidigt och trevligt Problemet är nu att på den offentliga sidan saker vi vill göra Saker som inte matchar och integrerar. Vi håller på att göra en fullständig övergripande när vi talar där webbplatsen kommer att använda en huvud kurs och medlemskapsprogramvara för allt inklusive e-post registreringar, nybörjarkursen, premium kurser livstid medlemskap etc allting Så allt går smidigt. För tillfället är det inte möjligt och alla drivs av olika program och de pratar inte med varandra, varför du får överlappsproblemen. Lämna ditt svar Avbryt svar.

No comments:

Post a Comment